Gladiator workouts

Kenmerkend voor THE GLADIATOR WORKOUTS® is de korte duur van de trainingen. Ze zijn tussen de 25 en 45 minuten. De trainingen zijn vakkundig ontworpen met als doel het lichaam de juiste prikkels en overload te geven om resultaat te behalen bij vetverbranding, hormonale respons, afterburn, cardiovasculaire progressie en spieruithoudingsvermogen. Dat doen de trainingen door gebruik te maken van oefeningen die behalve de verschillende energiesystemen ook het algemeen functioneren van de deelnemers verbeteren. Denk hierbij aan verbeteren van de motorische vaardigheden, verbeteringen in de hormonale balans, vergroten van de weerbaarheid en het (terug)winnen van bewustzijn en vertrouwen in het eigen lichaam. Een bijkomend voordeel is de praktische invulling in de roosters en tijdsschema’s van drukbezette klanten.

 

  • THE MAXIMUS WORKOUTS                  superset gebaseerde formats
  • THE SPARTACUS WORKOUTS                   circuit gebaseerde formats
  • THE TITUS WORKOUTS                              drills, teams, competitie, KLUSC

 

Wat heeft het meeste effect? Niet week in week uit op een loopband of crosstrainer staan of dezelfde krachttoestellen gebruiken. Wat wel effect heeft? Korte, intensieve workouts. Het lichaam telkens weer verrassen en uitdagen!

 

Interesse? Neem dan vrijblijvend contact op.